POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja Contactum, Robert Ivanuša s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Wellis so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Contactum, Robert Ivanuša s.p.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Wellis.

Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine s temi splošnimi pogoji. Uporabnik storitve spletne trgovine je lahko kot gost (enostaven enkraten nakup) ali pa kot registrirani iporabnik, ki ima uporabniško ime in geslo za dostop do spletne trgovine ter spremljanja vseh aktivnosti povezanih z nakupovanjem. Geslo ter uporabniško ime, ki si ga dodeli ob registraciji je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

1. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani www.wellis-spas.si/webshop uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Contactum, Roobert Ivanuša s.p. prepovedana.

2. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani ponudnika, bodo uporabljene izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.

3. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini www.wellis-spas.si, ima pravico do vračila ali reklamacije (glej Vračila).

4. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini www.wellis-spas.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na strani www.wellis-spas.si.

Končni kupec v spletni trgovini www.wellis-spas.si je izključno tisti uporabnik, ki kupuje blago za osebne namene ali nepridobitno dejavnost.

5. SLIKE

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti artikla!

6. POSTOPEK NAROČILA OZ. NAKUPA

Naročilo v spletni trgovini www.wellis-spas.si je oddano, ko uporabnik prejme elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila in to z novim e-obvestilom o potrditvi naročila.

  • V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti.
  • Contactum, Robert Ivanuša s.p. bo potrjena naročila na www.wellis-spas.si/webshop obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno.
  • Contactum, Robert Ivanuša s.p. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletne strani www.wellis-spas.si.
  • Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
  • Pogodba o nakupu je shranjena v Contactum, Robert Ivanuša s.p., kupec lahko do nje v vsakem trenutku dostopa tudi preko svojega računa v spletni trgovini.

7. ODSTOP OD NAROČILA, VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

7.1. VRAČILO BLAGA

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu. Vračilo prejetih plačil/kupnine, bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj.

Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Contactum, Robert Ivanuša s.p. ali pa ga pustite v prodajnem salonu:
Salon Sanus
BTC City Ljubljana
spodnja etaža dvorane EMPORIUM
Letališka 3
1000 Ljubljana

Naslov podjetja za vračilo po pošti:
CONTACTUM, Robert Ivanuša s.p.
Ob Rogoznici 4a
2250 Ptuj

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

7.2. REKLAMACIJE POŠILJKE
Contactum, Robert Ivanuša s.p. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.wellis-spas.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@wellis-spas.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prosimo, da kupec izpolni obrazec za vračilo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Contactum, Robert Ivanuša s.p. ali pa ga pustite v prodajnem salonu Sanus:
BTC City Ljubljana
spodnja etaža dvorane EMPORIUM
Letališka 3
1000 Ljubljana

Contactum, Robert Ivanuša s.p. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

  • O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Contactum, Robert Ivanuša s.p. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

8. GARANCIJA

Izdelek ima garancijo, kot je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na računu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na računu.

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
– neupoštevanje navodil za uporabo
– popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
– vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
– poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
– če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
– če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
– nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetosti

9. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.
Cene veljajo do objave novega cenika v spletni trgovini www.wellis-spas.si.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Wellis in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Wellis.

10. NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI WWW.WELLIS-SPAS.SI

Za kupce v sta na voljo dva načina plačevanja:

a) Plačilo preko banke (UPN, spletno bančništvo,..)

V primeru nakazila vas prosimo, da uporabite naslednje podatke:

IBAN: SI56 0318 2100 0454 179
SWIFT (BIC koda): SKBASI2X

Banka:
SKB d.d.
Ajdovščina 4
1513 Ljubljana
Slovenija

b) Plačilo s plačilnimi karticami

Plačilo s karticami Visa, Mastercard, Discover, American Express, Maestro – preko sistema varnega spletnega plačevanja

c) Plačilo s PayPal računom

Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani artikli last Contactum, Robert Ivanuša s.p.

 

11. PAKIRANJE IN DOSTAVA

Dostava se vrši preko CitiExpressa, DPD-ja in njenih korespondenčnih partnerjev v posameznih državah. V spodnji tabeli je navedeno, katera dostavna služba dostavlja izdelke, kupljene v spletni trgovini www.wellis-spas.si, v posamezni državi.

Vse cene dostave so brez DDV.

Blago dostavlja kurirska služba DPD predvidoma v dopoldanskem času. Če kupec ni dosegljiv, ga čaka obvestilo o prispeli pošiljki oz. obvestilo o ponovnem poskusu vročitve.

Contactum, Robert Ivanuša s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Cenik dostave lahko Contactum, Robert Ivanuša s.p. kadarkoli spremeni. Prav tako lahko Contactum, Robert Ivanuša s.p. izbere drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo učinkoviteje izvedeno.

12. DOBAVNI ROK

Dostava blaga poteka le ob delovnih dnevih. Če je izdelek na zalogi bo odposlano v roku treh delovnih dneh od prejetja naročila, v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje.

V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.

Dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi.

Rok dobave masažnih bazenov je 6 do 8 tednov. Rok dobave za ostale izdelke je 3 do 4 tedne.

13. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@wellis-spas.si ali po klasični pošti na naslov:

CONTACTUM, Robert Ivanuša s.p.
Ob Rogoznici 4a, 2250 Ptuj.